UKK (Usein Kysytyt Kysymykset)
Usein Kysytyt Kysymykset (UKK)
1. Mitä tuotteita Cropper tarjoaa?
Cropper on erikoistunut kasvatustarvikkeisiin. Valikoimamme kattaa muun muassa kasvatusteltat, ilmanvaihtojärjestelmät, ravinteet, kasvualustat, valaistusratkaisut ja muut viljelyyn liittyvät tarvikkeet. Pyrimme tarjoamaan kattavan valikoiman, jotta löydät kaiken tarvittavan kasvien tehokkaaseen ja menestyksekkääseen kasvatukseen.
2. Mikä on Pk-seudun saman päivän HotDrop toimitus?
Tämä toimitus on suunniteltu asiakkaille, jotka haluavat maksaa käteisellä tai haluavat tuotteet saman päivän aikana. Tee tilaus verkkokaupassa ja valitse toimitustavaksi Paikallinen toimitus. Sinua ei veloiteta verkkokaupassa. Maksu suoritetaan tilauksen toimituksen yhteydessä käteisellä tai kortilla. Olemme sinuun yhteydessä toimitusajan sopimiseksi! Toimituksen hinta on 20,00€ 50,00€-300,00€ arvoisiin tilauksiin. Yli 300,00 € tilauksiin tarjoamme HotDrop toimituksen veloituksetta! Palvelu on saatavilla klo. 09:00-21:00 joka päivä!
3. Miten tilaan tuotteita verkkokaupastamme?
Voit tilata tuotteitamme helposti lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirtymällä kassalle. Valitse maksutapa ja toimitusvaihtoehto, täytä tarvittavat tiedot, ja vahvista tilaus. Saat sähköpostitse vahvistuksen heti, kun tilauksesi on vastaanotettu.
4. Mitä maksutapoja hyväksytte?
Hyväksymme yleisimmät luotto- ja pankkikortit, PayPalin sekä Crypto.comin maksutavat. Kaikki maksutavat ovat turvallisia ja salattuja. Noutovarastolla tai HotDrop-toimituksella voi maksaa myös käteisellä.
5. Miten tuotteet toimitetaan ja kuinka kauan toimitus kestää?
Toimitamme tuotteet luotettavilla kuljetuspalveluilla. Toimitusaika riippuu varastotilanteesta ja toimituspaikasta, mutta yleensä tilaukset saapuvat 1–4 arkipäivän sisällä tilauksen vahvistamisesta. Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen. Emme toimita ulkomaille tällä hetkellä.
6. Kuinka voin seurata tilaustani?
Saat seurantakoodin sähköpostiisi kun lähetys on toimitettu, sen avulla voit seurata pakettisi etenemistä kuljetusyrityksen sivuilta. Jos sinulla on kysyttävää toimituksesta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
7. Mitä teen, jos tuote on vahingoittunut toimituksessa?
Mikäli huomaat tuotteen olevan vahingoittunut tai puutteellinen vastaanottaessasi paketin, ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@cropper.fi. Pyrimme ratkaisemaan tilanteen mahdollisimman nopeasti.
8. Voinko palauttaa tuotteen, jos en ole tyytyväinen?
Kyllä, meillä on verkkokaupassa 14 päivän palautusoikeus käyttämättömille ja alkuperäispakkauksessa oleville tuotteille. Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi tarkemmat ohjeet. Huomioithan, että palautuskulut saattavat olla asiakkaan vastuulla.
9. Onko Cropperilla hintatakuu?
Pyrimme tarjoamaan Suomen edullisimmat hinnat kasvatustarvikkeille. Jos löydät saman tuotteen edullisemmin toisesta suomalaisesta verkkokaupasta, ota meihin yhteyttä, niin tarkistamme hintamme ja tarjoamme parhaan mahdollisen diilin.
10. Mitä teen, jos en löydä etsimääni tuotetta?
Jos et löydä tarvitsemaasi tuotetta verkkokaupastamme, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Pyrimme jatkuvasti laajentamaan tuotevalikoimaamme ja autamme mielellämme etsimään ratkaisuja, jotka sopivat tarpeisiisi.
11. Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne?
Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@cropper.fi, soittamalla asiakaspalveluumme puh. 040 197 1276 tai käyttämällä yhteydenottolomaketta verkkosivuillamme. Pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin 8 tunnin sisällä arkipäivinä.